Det närmar sig JUL!

Gabriella Toresson / 12 December, 2017 kl 14:12 / Allmänt
0 kommentarer


Nu närmar sig julen med stormsteg. 12 dagar kvar. Helt sjukt va tiden springer iväg. Eftersom vi ska fira jul hemma hos oss så har jag börjat packa lite saker vi måste ha med oss. Vi har behövt köpa mer porslin och sånt eftersom vi inte alls hunnit samla på oss det hemma i Sundsvall. 
Vi vill inte behöva stressa omkring och handla massa saker i sista minuten när vi är hemma så kort tid. Det kommer nog bli stressigt ändå, även om jag tycker att allt borde gå ganska snabbt. Iza säger att jag har en ganska naiv syn på julen iår, tydligen tror jag att allt är gjort på en grisblink. Men mamma har tagit på sig all fisk och Iza köttbullarna. Alltså blir de lite småsaker kvar för oss. Haha! Julpynta, julgran, dukning, hämta bord och stolar så alla får plats också. Jisses. Tur jg är rätt effektiv och när jag vill ha saker gjort så ska det hända på stört, så jag brukar vara rätt snabb! 

Nåja, jag hoppas att jag har rätt och att vi inte alls kommer behöva känna stress. Det är ju de som alltid vart de tråkiga med våra jular. Att vi (iaf jag) känt att det bara är stressigt för att man måste hinna med att träffa alla. Iår kommer jag inte lämna vårt hus! Haha! 

Vi ska ut alldeles strax och fixa julklappar till de sista två. Vi är verkligen ute i god tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback