Det går lika fort varje gång..

Gabriella Toresson / 25 December, 2017 kl 16:19 / Allmänt
0 kommentarer


Så var denna julen slut! Nu ska vi börja packa ihop oss och göra oss redo för hemfärd imorgon. Sebbe tar bilen tidigt på morgonen till Gävle och sen tar jag och Ilse tåget dit runt 14.00. Hon är sjukt peppad på tåg! Sebbe har ju match där så efter den åker vi tillsammans hem till Karlstad. Nu känns de faktiskt inte alls roligt att åka tillbaka dit. Vi har haft det så mysigt här hemma. Vi får hoppas att det kommer lite snö i Karlstad så vi får ha lite vinter och inte bara höst hela vintern. Inte roligt! 

Julaftonen igår var toppen. Vi var 15 vuxna här hemma plus 5 barn. Full fart! :) 
ImorSe skulle jag börja plocka ner alla julsaker eftersom vi åker, när jag kom till granen tog jag såklart en stol för att få ner ljusslingan. Stolen tippar och välter och jag in i granen. Först trodde jag att var brutalt med barr. Men de var ingenting mot för vad de skulle bli när Sebbe vaknade. Han skulle försöka dra ut granen när den stod på mattan, men då välter hela skiten. Alltså de var så mycket barr överallt. 4 dammsugarpåsar tog det innan allt var borta! 😅
Nu är iallafall julen putsväck och vi är redo för vår nästa gång vi kommer hem. Trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback