3 år!

Gabriella Toresson / 29 December, 2017 kl 09:54 / Allmänt
0 kommentarer


Idag är ilse 3 år! Helt galet Vad jag kämpade och hade kämpat i många timmar för exakt tre år sedan. Sebbe han var som vanligt på ishallen och drack kaffe i godan ro medans jag hade suttit i duschen med värkar sen 02.00 på natten. 

Hon har fått sina paket på morgonkvisten, en docka, en dockvagn och lite andra småsaker. När hon såg kartongen på dockvagnen måste hon tyckt att den såg ut som en riktigt vagn för hon utbrister, väldigt besviket, "men jag vill inte ha någon lillasyster" haha. Stackarn! Hon trodde hon hade fått en riktig vagn i födelsedagspresent, till en lillasyster hon inte vill ha 🤣Ni förstår ju vilken mardröm!  Hon blev glad och nöjd när jag berättade att de var en dockvagn. 
I eftermiddag väntar lite kalas här hemma med våra och ilses kompisar! ♥️
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback