Soffhäng och trollvandring!

Gabriella Toresson / 08 Augusti, 2017 kl 10:38 / Allmänt
0 kommentarer


Vilken seg tisdag än så länge. Jag och Ilse startade dagen med en powewalk, hon satt faktiskt stilla i vagnen hela vägen så jag kunde traska på i ganska raskt tempo. Nu ligger vi bara och slappar i soffan, man får ju så dåligt samvete de man bara hänger hemma men jag hoppas inte hon dör av det. Jag tror vi har det ganska mysigt faktiskt, jag vet ju att jag tycker det men om hon gör det vet jag ju inte, hon kanske tycker jag är världens sämsta morsa. Hehe.. 
 
Eventuellt ska vi snart sticka till mariebergsskogen och leka lite. Vi var där igår med och där är ju så trevligt, djur, lekpark, badstrand, trollvandring etc. Ska köpa biljetter till trollvandringen någon dag hade jag tänkt också. Den är ifrån 3 år men det struntar jag i tror jag, hon älskar ju sånt och är inte ett dugg rädd. Tror hon skulle gilla det väldigt mycket! Kanske tar det någon dag när Sebbe kan följa med, det är ju roligt om han också kan få vara med på någonting. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback