Shyyy...

Gabriella Toresson / 10 Augusti, 2017 kl 22:56 / Allmänt
1 kommentarer


Jag kan inte hjälpa att jag inte kan knipa igen när jag tycker att folk är rötägg. Det kan ju såklart vara bra att vara en sådan som ofta vågar står upp för folk osv. 

Men nu tycker jag att mina "taggar utåt" har tagit sig till en helt ny nivå. Jag kan läsa kommentarer och brinna upp typ.

Försvara mina nära och kära kommer jag alltid att göra, jämt och ständigt. Oavsett vilket fjantigt forum det är. Men nu börjar jag snäsa åt folk i bloggares kommentarsfält också. 
Varför kan folk inte bara vara snälla? (Jag är felfri, gör aaaaldrig något fel:) Tänk om jag skulle få så fruktansvärda kommentarer här som blondinbella får i sin blogg. Då skulle jag grina min till sömns varje kväll. Vad hon än gör så gör hon fel stackarn. 
Är det bara avundsjuka som gör att folk inte kan vara snälla? Eller har folk bara inte fått lära sig rätt och fel? 


ja men jo, jag har lite att göra. Det är tur man alltid kan underhålla sig med

Nått. 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Jag tycker det är så kul att följa ert liv här i Karlstad :) Är så imponerad av att du verkar vara så positiv och glad trots det du fått gå igenom!

Fortsätt kämpa!

Kram 💕

2017-08-24 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback