Ommålat och inte så ensamt..

Gabriella Toresson / 01 Augusti, 2017 kl 21:20 / Allmänt
0 kommentarer


2 dagar i Karlstad och det känns faktiskt förvånansvärt bra. Kan bero på att vi hållt oss sysselsatta dessa 2 dagar så vi har inte alls känt oss ensamma. 


Nej, men faktum är att Karlstad känns rätt så hemma nu efter 2 år. Väldigt glad att vi fick möjlighet att bo kvar här 2 år till! Bra jobbat Sebbe! ☺️ 

Sebbe är borta över natten så jag och Ilse har roat oss hela dagen. Först hängde vi i mariebergsskogen med Lisa sen hämtade vi en efterlängtad idol på dagis och sen fortsatte hänget hos Tollefsens. Vi åt sushi och som jag längtat efter sushin här i Karlstad. Toppklass! 


Efter middagen for jag och ilse snabbt till Bergvik för att köpa en pulsklockan till Sebbe och Alex som var nedsatt med 70(!!)% och sen for vi snabbt på Ikea och köpte 2 lampor till vårt sovrum. 
Fick en knäpp igår och for och köpte färg dit in och målade om. Blev riktigt bra. Hann sätta upp sänghimmeln som jag köpte på ellos för typ 6 månader sen också. Vet inte riktigt hur jag tkr att de blev faktiskt. Så fint överallt men kanske inte i mitt sovrum.. får känna efter lite. Skönt att sovrummet är ommålat iaf, nu är de bara gästrummet och ilses rum som ska målas om. Det som är drygt med de rummen är att man måste flytta ut garderober för att komma åt. Känns lite drygt att kånka på.. 

En annan dag helt enkelt :) 


Tapeten innan, inte så rolig 👆🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback