Lyckligt lottad ändå!

Gabriella Toresson / 26 April, 2017 kl 20:52 / Allmänt
0 kommentarer


Ibland hatar jag att bo hemifrån Sundsvall. Men ändå, hur tur har inte jag? 

Jag har träffat en karl som kan ta med mig ut på äventyr. Ofta klagar jag på det och det är så taskigt! Hur mycket kommer jag inte tacka han om 20 år? Att han drog med mig ifrån Sundsvall, fick vidga mina vyer, lära känna FANTASTISKA tjejer (och killar såklart), lära mig att ta hand om mig själv och min lilla familj utan hjälp från nära och kära. Det och mycket mer hade jag inte fått lära mig lika bra om jag bodde hemma, tror jag! 
 
Just NU känner jag mig inte super tacksam för att bo i en annan stad när vi är mitt uppe i en flytt och överhuvudtaget en ganska turbulent och känslomässigt stormig tid för mig.
Men längre fram, då kommer jag tacka honom!
 
 
 

Kolla in dessa tjejer liksom! Oj vad jag diggar er!! 👍🏼👍🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback