Lördag!

Gabriella Toresson / 22 April, 2017 kl 17:08 / Allmänt
0 kommentarer


Lördag och som vanligt är det hockey på våran tv.
Sitter och är nästan lite nervös. Vår familj hejar på Brynäs så nu vill jag bara att matchen ska ta slut. Lite mindre än 1 period kvar, kämpa!
 
Idag har vi inte gjort så mycket här hemma.. Ilse vaknade runt 07 och då låg vi kvar i sängen till runt 8. Då väckte jag Sebbe och sa att han fick kliva upp (han kan sova igenom krig tror jag). Jag somnade om och vaknade igen runt 9.30. Klev upp och tog på mig träningskläder och gick ut och sprang. Sebbe tipsade om en runda varpå jag svarade att jag aldrig skulle klara av att springa hela den biten. Men det gjorde jag! I storm och motvind dessutom! Riktigt förvånad över mig själv!
 
Blev rester från gårdagen till lunch och sen åkte vi och handlade lite grejer som vi behöver till packningen och till middagen! 
 
(BLÄ nu blev det 2-2) 
 
Nu ska jag återgå till att göra färdigt bakpotatisen vi ska äta.
 
Trevlig lördagskväll på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback