Inflyttad familj och inflyttad cysta!

Gabriella Toresson / 28 April, 2017 kl 21:13 / Allmänt
0 kommentarer


Inflyttade och klara! Vi har förrådet kvar att tömma i lägenheten sen är den helt tom. Grymt bra kämpat dessa 2 dagar måste jag säga. Det enda som är kvar att packa upp är mina kläder som står i svartsäckar i gästrummet. Men de får vänta, orken tog slut för idag 😂


Samtidigt som vi flyttade in här valde en cysta att flytta in i min ena äggstock. Ofarlig enligt läkaren men tårarna började rinna när jag låg i den där charmiga gynstolen och jag lyckades snyfta fram "jag har haft sån otur på sista tiden". När jag satt och väntade på sjuksköterskan som skulle beställa ett blodprov bröt jag ihop och tyckte så synd om mig själv! Jag undrar vad hon tänkte när hon kom in i rummet och jag var helt rödgråten...

Just nu ligger jag i badkaret och värmer den här grymma magen som bestämde sig att ge mig ett nytt liv när de tog bort tjocktarmen. Dock tyckte underlivet att jag förtjänade liteeee mer magont än vad jag haft. Livet 👌🏼👌🏼 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback