Imorgon!

Gabriella Toresson / 26 April, 2017 kl 21:20 / Allmänt
2 kommentarer


Imorgon går äntligen vårt flyttlass! Ska bli så skönt med en egen altan och en egen liten gräsplätt. Sen vi kom hit efter semstern har det vart kaos med kartonger överallt. Nu har jag ingenting kvar att packa ner tror jag. Imorgon när Sebbe kommer hem från träningen börjar vi packa in i lastbilen och klockan 15.00 ska vi till banken. Efter det är det bara att åka och sätta igång att packa upp. Kul!
 
Som jag skrev i det tidigare inlägget är vi lyckligt lottade som träffat så megaschyssta kompisar. Ilse ska få spendera eftermiddagen hos familjen Tollefsen och hon blev helt överlycklig när vi frågade om hon ville åka med dem efter dagis! Min lilla arga bebis som snart är 2,5 år! 
 
Se, så hon ser upp till den blonda lilla skönheten =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: GT

❤️❤️

2017-04-29 @ 22:00:08
Postat av: GT

❤️❤️

2017-04-29 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback