Flytten närmar sig..

Gabriella Toresson / 20 April, 2017 kl 16:42 / Allmänt
2 kommentarer


Nu är vi tillbaka i Karlstad igen efter några veckor hemma i Sundsvall. Det är så skönt att vara hemma men ändå så skönt att komma "hem" till Karlstad igen. Flytten närmar sig med stormsteg och jag har börjat packa lite smått. 
Imorse när Sebbe klev upp och in i köket sa han "OJ, ska vi inte ha något att dricka ur nu?" Jag tyckte att det räckte att ha 4 glas i 2 veckor.  Typiskt mig! Men det går fort när jag sätter igång så ligger han och sover så hinner han inte med att lägga sig i! Ganska skönt att slippa ha en karl som ska lägga sig i packningen iofs.. 
Man kanske skulle öppna en flyttfirma? 
 
Det är inte roligt att bo i ett hem som man är påväg att flytta ifrån. Det är ingen idé att göra det städat, fint och mysigt när hälften av bohaget ligger i kartonger. Så nu räknar vi ner tills vi får packa upp allt igen fast i vår nya bostad. Har bestämt mig för att sätta ihop soffan med divanen och byta överdrag. Jag är ju rosa in i hjärteroten men nu är jag less på att ha rosa soffa. Det får blir ett vitt överdrag när vi flyttat. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

fin soffa!! =)

ha en bra dag
kram

2017-04-20 @ 16:52:18
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Anonym

Vart är soffan ifrån? :)

Svar: Ikea ☺️
GabriellaToresson

2017-04-23 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback