När den här säsongen är slut.

Gabriella Toresson / 15 Mars, 2014 kl 20:14 / Allmänt
0 kommentarer


 
spring comes
Här är lite saker jag ska försöka hitta och klämma lite på när Sebbes säsong är slut. Vi hade tänkt åka på någon resa men vi båda vill shoppa lite så vi hoppar resan. Vi är ju inga resare och man kan ju inte göra allt så då får vi helt enkelt prioritera. Tror vi åker över en dag till Köpenhamn och myser på och sen åker vi hem till Sundsvall!
Jag skulle vilja hitta ett par solglasögon som är lite "kattiga", inte just dem på bilden då de var svindyra men några i den stilen :) Nya vårskor behöver jag också, går ju ständigt i mina converse på våren/sommaren men mina knän klarar inte av converse längre av någon anledning så jag behöver ett andra som man kan ha till vardags.
Huvudbodnader är ju en av mina svagheter, äger hur många olika hattar som helst men tyvärr är jag dålig på att använda dem.
Och jag skulle vilja ha en liten mindre väska än den jag redan har, så det ska jag också försöka hitta. Den ovan är ju helt perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback