Lite smått hängig!

Gabriella Toresson / 27 Januari, 2014 kl 21:13 / Allmänt
0 kommentarer


Jag har blivit lite smått förkyld, antar att det små liven har smittat mig med dagisbaciller. Nåja, det är ju inte hela världen med lite snorig näsa! Idag har jag städat och donat hela dagen, när sebbe kom hem från träningen åkte jag och handlade lite och sen har jag bara fortsatt att pyssla på här hemma. Som ni säkert såg i inlägget nedanför så kom tavlorna jag beställde idag. Tyckte det blev väldigt fint faktiskt! 
 
Jag har ju så sjukt långsamt här hemma på dagarna och nu är jag inne i en, som bekant, gör-om-i-hemmet-fas, så nu på kvällskvisten har jag lagt ut vårt matbord på blocket. Vi har bara haft det i sex månader ungerfär och det är i princip oanvänt så vi får väl se om någon är intresserad av att köpa det. OM vi får det sålt får vi se vad vi köper för nytt. Är inne påvita tolixstolar (fast en betydligt billigare variant såklart) och ett vitt bord till det. Hehe, vi får väl se hur det blir med det :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback