Idag!

Gabriella Toresson / 30 Januari, 2014 kl 17:54 / Allmänt
0 kommentarer


Paddan måste uppdateras för att det ska fungera att ladda ner appar. Men det GÅR INTE att uppdatera den? Så det går alltså inte att ladda ner bloggappen och därför går det inte att bjussa på några bilder i det här inlägget.. Idag har vi inte gjort så många knop. Jag tog en prommis till ishallen och åt lunch med Sebbe och Robban. De andra åkte iväg på bortamatch men idag får jag ha min karl hemma. Vi ska om ett litet tag åka till Lina, Robban och lilla Nova och äta middag och titta på matchen :) Snällt av dem att bjuda hem skörbjuggs-familjen. Jo, jag kallar ju mig och sebbe för skörbjuggs-familjen eftersom vi har typ 3 olika maträtter som vii varvar emellan. Pizza, tacos och korv o makaroner. Nu har jag ju blivit beroende av korvstrogge så det kan väl också läggas till på listan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback