En ledig söndag!

Gabriella Toresson / 26 Januari, 2014 kl 11:59 / Allmänt
0 kommentarer


Igår blev jag inte en krona rikare. Faktum är att jag blev 140 kr fattigare, jädra v75. Jag hade hela TVÅ rätt och sebbe mobbade mig hela kvällen för min oförmåga att tippa trav. Tur i spel kommer jag aldrig ha verkar det som. Men tur i kärlek har jag haft! Matchen vanns med 4-2 iallafall så det var ju nått att fira! Så, som i de flesta fall när maten är lite sisådär på ishallen åkte vi till donken och köpte mat och åkt hem. Snacka om mys!  
 
Jag skulle mest säga hej till er och önska er en trevlig söndag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen pysa ner på stan en sväng! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback