Den som lever får se..

Gabriella Toresson / 29 Januari, 2014 kl 16:28 / Allmänt
0 kommentarer


Jag har typ aldrig tvättat mitt ansikte! Jag äger en ansiktstvätt från bodyshop men den har blivit använd ungefär 5 gånger. Jag orkar ju inte tvätta ansiktet innan jag går och lägger mig på kvällen. Jag låter sminket sitta på till jag duschar nästa gång. Iallafall så har mitt ansikte helt klart strejkat de sista veckorna och jag är så sjukt ful i hyn nu. Så därför bestämde jag mig för att bli noga med mitt ansikte från och med NU! Har idag fått hem ansiktsprodukter på posten som min pappa vart snäll och skickat hut. Nu har jag en ansiktstvätt, dagkräm, nattkräm och någon form av ansiktsvatten. Så vi får se om mitt lilla ansikte blir bättre av de här! Hade ju ingen aning om vilka märken som var bra så jag fick ringa jessan för att få lite tips. Någon som testat detta ovh kan säga om det är bra eller dåligt? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback