Måste dela med mig av detta!

Gabriella Toresson / 07 December, 2014 kl 18:56 / Allmänt
0 kommentarer


Måste ju dela med mig av vad som hände i torsdags. Sebbe hade match som jag såklart skulle åka upp och titta på. Direkt efter jobbet åkte jag och handlade och sen for jag direkt till ishallen. När jag slet upp dörren till vårt lilla rum, andfådd som en dåre efter alla trappor stod alla familjer och skrek "surprise" till mig. Där hade de ordnat den finaste babyshowern man som svensk kan tänka sig. Det är ju inte så vanligt här i Sverige så jag är väldigt tacksam över att jag fick uppleva det! Dom hade gjort så mycket god mat och fixat så mycket fina presenter. Det är verkligen tur de finns massor av snälla och fantastiska tjejer här! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback