Ny lägenhet..

Gabriella Toresson / 11 April, 2014 kl 23:23 / Allmänt
1 kommentarer


Vi eller iaf jag är väldigt sugen på en ny lägenhet. Vi båda ångrar att vi inte köpte en lägenhet direkt när vi flyttade  hit men då hade vi ju den hemma så det kändes inte ok att äga 2 lägenheter. Nu däremot äger vi ingenting hemma så det skulle verkligen vara klokt att köpa ngt här. Dock är lägenheterna här så satans dyra så man skulle få ett hus för samma peng hemma, det känns inte kul men det är ju så de är liksom..
På min/vår kravlista finns följande: Det ska vara en trea, diskmaskin,tvättmaskin,torktumlare, uteplats eller STOR balkong (ej tak och ej inglasad), hiss om det blir en läga högt upp. Jag skulle gärna ha badkar på min kravlista men det skulle gå bra utan också, men badkar är ett stort plus!! 
 
Här kommer bilder på en läga vi skulle kunna tänka oss.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie S

Jag vet att Johan Thelin (tränare för nåt ungdomslag i Växjö Lakers) och hans sambo ska flytta hem till Sundsvall i juni, de har en hyrestrea med uteplats.:-)

Lycka till!:-)

2014-04-12 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback