Vilka är ni?

Gabriella Toresson / 29 September, 2013 kl 21:25 / Allmänt
5 kommentarer


Trots att jag inte skrivit här på länge är de ändå några tappra själar som har klickat sig in här. Nu undrar jag ju såklart; Vilka är ni? Och vad vill ni egentligen läsa? Som ni förstått är min vardag allt annat än intressant just nu 😁

På lördag ska jag och några av tjejerna här åka till Göteborg. Vi ska gå på stan och shoppa och sedan gå på match, Frölunda-Lakers då såklart 😜 ska bli kul att göra någonting. Som jag skrev sist så är jag rätt uttråkad..

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Linus

Dagens outfit vet du att vi som läser vill se haha ;)
Nä men seriöst, kul att du skriver, man vill veta vad du och Sebbe har för er och se lite bilder av Växjö och sånt!!

2013-09-30 @ 11:08:35
Postat av: Josse

Och jag vill oxå se hur ni har det :) puss på er!

2013-09-30 @ 13:18:45
Postat av: mamma

Det är kul att läsa om vadsomhelst, alltid gör ni något. Sedan är det väldigt kul att se lite bilder på er då jag saknar er jättemycket. Puss på er älskar dej/ mamma.

2013-09-30 @ 18:47:32
Postat av: Syster

Jag läser ju också, det vet du ju men alltid kul med kommentarer!! :-)

2013-09-30 @ 23:11:00
URL: http://izabellatoresson.blogg.se
Postat av: Lisa (kusin)

Det var på tiden! 😉

2013-10-02 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback