Erixon+tatuering=sant!!!!

Gabriella Toresson / 31 Oktober, 2013 kl 17:45 / Allmänt
2 kommentarer


Jag vill så gärna att Sebbe ska tatuera sig! Har tjatat på han LÄNGE! När vi bodde i Usa och jag ville tatuera mig så var han på mig och sa "om du gör de först så gör jag det efter säsongen" och jo, jag sitter här 2 år senare med en tatuering men har sebbe någon? Nej! Så dåligt av han ;) Ibland är han lite småsugen på att börja göra men sen ballar han ur. Så feg är han!! 
 
 
 
Nu råkade jag visst bara välja bilder på en gaanska snygg kille. Men det är ju min med. Plus att min har bättre armar för tatueringar ;) Iaf så vill jag att han längst upp ska ha en Maria, sen ska den såklart byggas på med tiden och den ska sen sluta sådär tvärt där klockan tar vid. Så snyggt!!! Tatuerade killar är verkligen nått för mig. Kan iofs verka lite konstigt eftersom att Sebbe inte har en enda tatuering. Han hade allt förutom tatueringar. Nåja, det är inte så dåligt det heller. Men jag jobbar på att försöka övertala han! =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte Sebbe behöver någon tatuering, modigare att inte göra någon för att andra tycker.

Svar: Vill man vara lite fräck borde man lyssna på mig momme :D
GabriellaToresson

2013-10-31 @ 18:38:19
Postat av: Anonym

vad har du för tatuering och vart, när gjorde du din?:) måste säga att du var väääldig modig iaf!:)

2013-11-01 @ 23:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback