Fredag!

Gabriella Toresson / 29 November, 2013 kl 19:52 / Allmänt
0 kommentarer


Jahapp, så var fredagen här igen då och som vanligt är det hockey på våran tv. Så megatråkigt!
Men snart ska vi slå över på fyran och kolla idol. Såklart vill vi att Kevin ska gå vidare till finalen nästa vecka. Vi måste nog ta och ringa och rösta ikväll! Vem mer som går till final bryr jag mig inte om, ingen av dom andra två har varit någon av mina favoriter, så det kvittar för min del! 
 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att städat här hemma och vart ner på stan och handlat en julklapp till min lilla papi. En helt vanlig dag för GT, att städa och sen inte göra så himla mycket mer.
 
Nu ska jag ladda karraskålen och stänga ner datorn! 

En till som vill att Kevin ska gå vidare till finalen i Idol! ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback