Städdag!

Gabriella Toresson / 06 December, 2013 kl 13:27 / Allmänt
0 kommentarer


Håller på att städar här hemma, ska bara torka golven sen är jag klar. Tar sån jäkla tid!! Men med Håkans musik på så går de av bara farten. Brukar komma på mig själv när jag torkar att gå och sjunga och danska med moppen.. haha! 
 
Träningsvärken jag har idag är inte nådig. Men bra! Igår när jag kom hem från gymmet så sa jag till Sebbe att om jag inte har träningsvärk imorgon (idag) så ska jag sluta träna. Tji fick jag ;) 
 
Var inne en snabb sväng på nellys hemsida och kikade efter ett par skor jag velat ha länge, men tänkt att jag ska köpa efter jul men dom är såklart slut nu. Men de är typiskt mig. Men iaf så hittade jag den här: 
Hur fin? Får nog bli ett köp, efter jul. Om den finns kvar då. Från nelly och kostar 399 kr :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback