På väg hem till mig!

Gabriella Toresson / 09 December, 2013 kl 21:39 / Allmänt
0 kommentarer


Dessa skor är påväg hem till mig nu, väldigt fina tycker jag. Jag är VERKLIGEN ett klackskotjej, de kanske man inte kan tro men så är faktiskt fallet. Min skogarderob hemma svämmar över av höga skor och jag älskar dem. I ett framtida hus skulle jag vilja ha en större garderob där jag kan ha skorna uppstaplade på hyllor så jag bara kan sitta och titta på dem i tid och otid. 
Har kikat på dem ett tag men somvanligt tänker jag "jag köper dem sen" men idag fick jag till min stora förvånan ett presentkort från Nelly för att jag hade namnsdag så då slog jag till. Och jag tror jag nöp den sista 35:an :) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback