Musikhjälpen!

Gabriella Toresson / 12 December, 2013 kl 15:53 / Allmänt
0 kommentarer


Musikhjälpen går ju på tvåan typ hela dagarna/nätterna, om jag inte missförstått så bryts de bara för nyheter typ. Iaf har de vart så de senaste 15 timmarna.. Tvn har stått på hela natten här bara för att det inte ska var så tyst. När jag är själv så hör jag massor av ljud som inte hörs när Sebbe är hemma.. Men med tvn på så gick det lite lättare att somna och att sova! 
Somnade kanske vid 03.00 och sov till typ 04.30 då jag vaknade, kollade på klockan och insåg att det inte var någon mening att somna om eftersom att jag alltid vaknar när tidningen kommer. Strax innan fem kom tidningen och då somnade jag om och sov till 06.11 för att vara exakt, då skickade jag ett sms till Sebbe och skrev
"fyfan jag tar in på hotell" somnade om strax efter de och sov till sen till ungefär 09.00, somnade om 9.30 och sov till 10.20.
Inatt hoppas jag att jag kan sova lite bättre. Jag sa till Erixon imorse att jag kommer vara helt knäckt när han kommer hem.. Haha! Nåja, det är ju ett löjligt problem att inte sova så bra i tre nätter. 
 
Idag längtar jag hem lite extra. Snart så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback