phuuuu...

Gabriella Toresson / 23 Maj, 2012 kl 20:45 / Allmänt
0 kommentarer


Är som vanligt lite smått rolig och börjar med att blåsa bort dammet härifrån.. hihi, kul tjej ;)
Det har gått ett tag sedan sista inlägget då vi befann oss i Stockholm. Vi hade väldigt mysigt där måste jag säga trots diverse sjukdomar! Nu är vi båda två pigga och glada. Sebbe tränar och jag arbetar. Eller ja, jag kan ju inte påstå att jag "arbetar". Nån vecka här, nån dag där och någon vecka här. Som det ska vara helt enkelt.
.
Bröllopet närmar sig med stormsteg och jag är pirrig. Förstår verkligen dig Iza, om jag är pirrig är det nog inget mot för dig. Jag vet inte egentligen vad jag är nervös för men det är jag iaf. Du kommer vara så tjusig!
.
Lösenordsskydd har det blivit också, denna gång är det här för att stanna. Denna gång för att folk som inte klarar av att läsa ska slippa, så snäll är jag! =)
.
Nyfärgad i håret är jag också. Skönt det, den där utväxten är vidrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback