När man bara MÅSTE ha någonting!

Gabriella Toresson / 01 Mars, 2012 kl 04:57 / Allmänt
1 kommentarer


Har ni någon gång fått känslan av att ni bara måste ha någonting. Om man hittar något i någon affär som man så gärna vill ha så det känns som att om man inte får det då kommer man bryta ihop?
Det hände mig idag...
Har länge letat en klocka och idag hittade jag den perfekta! Eftersom att jag har handleder som en 10-åring så var jag ju såklart tvungen att förminska den. När hon tog bort 3 länkar var den fortfarande för stor och när hon tog bort 4 fick jag blodstopp. Alltså, den var antingen för liten eller för stor. Ingen av dem är alltså okej. Ska man köpa en klocka (för mig) mycket pengar ska den vara perfekt!
Jag ville så gärna att tjejen i kassan skulle komma på ett sätt att få den perfekt men någon idé kom hon aldrig med.. När jag väl insåg att klockan inte skulle passa hur många gånger jag än provade den bröt jag mer eller mindre ihop...
Det var perfektion i sin renaste form! Älskade klocka...hoppas du gör någon annan glad!

Min fortfarande klocklösa, vita och lite taniga arm & handled!

Kommentarer
Postat av: Emma

Var klockan av stål så hade den "svettats" fast på din arm. Så hade det varit jag hade jag tagit den lite för stor ;-)

2012-03-01 @ 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback