Onsdag!

Gabriella Toresson / 15 Februari, 2012 kl 18:45 / Allmänt
0 kommentarer


Idag klev jag upp samtidigt som Sebastian åkte på träning. Det har inte hänt på dom senaste två veckorna. Det har blivit väldigt sena kvällar för oss så jag har vart trött när det är morgon! Att jag inte har rört på mig ngt den senaste veckan har nog också spelat in. Mest suttit i soffan och häckat och då blir jag verkligen trött!
Men idag äntligen var jag rätt pigg och klev upp och gick till gymmet, det var väldigt skönt efteråt måste jag säga! :)
Snart kommer Sebbe hem från träning och då ska vi göra pannkakor! Jag vet inte varför, men jag har blivit en pannkaksälskare på senaste tiden! Och jag skulle kunna utse mig själv till Chicagos bästa pannkaksgörare. Dom blir inte snygg, inte rund och långt ifrån perfekt. Men dom blir ljuvligt goda ;)
Senare ikväll är det match på schemat. Innan är det puckförsäljning. En av dom gulliga tanterna jag satt med på middagen i måndags( hon måste ha vart 70+, så hon VAR en tant) sa att hon skulle leta upp mig på onsdagens match för att köpa en puck av mig. Så vi får se om hon gör det :)
På fredag får vi äntligen lite besök hit till Chicago! Sebastian pappa och bror kommer och hälsar på. Det ska bli väldigt mysigt med lite sällskap!
Och jag vet dessutom om att Carro har köpt ett gäng med karameller till mig så jag kan inte längta mer tills dom kommer :)
Nu måste jag duscha. JOBBIGT. hatar att duscha, finns inget jobbigare än att torka sig och klä på sig efteråt. Menmen, svettig blev jag så det är väl ett måste. Sen ska jag göra pannkakssmet och pussa på min kille som jag längtat ovanligt mkt efter såhär på morgonkvisten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback