Torsdag.

Gabriella Toresson / 05 April, 2012 kl 10:50 / Allmänt
0 kommentarer


Förstår om ni tycker att jag är dödstrist för att jag nästan aldrig skriver här. Men jag har ingenting att skriva om faktiskt. Allt är precis som vanligt, jag vaknar på morgonen och hittar på någonting och sen hämtar jag petter på skolan 13.50 och sen är det han och jag.. Häromdagen la han armen runt mig och sa "Gabban, det är du och jag mot hela världen" Haha, han är ju för gullig min brorsa! Idag efter hans skola åker mamma, uffe och klurre till Piteå så jag har FF hela helgen. Tråkigt tycker jag eftersom att jag är en riktig familjemysare ;) Men det får väl gå det med. Det är ju bara några dagar ;P Ikväll ska jag på 30-års kalas för Martina som fyller år imorgon! Kul med kalas om ni frågar mig. Släktälskaren älskar såklart när alla är tiillsammans =)

Och Sebbe saknar jag så jag tror jag kommer dö snart. Inatt drömde jag att han hade blivit förvandlad till en häst och stod i en hage och jag sa "kom hem direkt när du blivit människa igen." Sen stoppade han huvudet över stängslet så jag fick ge han en puss på hästmunnen. (vad heter egentligen en hästmun?)
Jag vill verkligen ha hem han nu. Men som det ser ut nu så kommer dom gå till slutspel. Kul för dom men mindre kul för mig som somsagt saknar ihjäl mig efter han!

Det var väl ungefär det jag hade att skriva om idag. Nu ska jag klä på mig och gå ut på en prommis!

Tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback