Julklappar..

Gabriella Toresson / 13 November, 2011 kl 04:55 / Allmänt
6 kommentarer


Efter middagen åkte jag och Kristin till köpcentrumet. Jag hann beta av lite julklappar..
Nu är Iza och mamma färdiga. Jag undrar vad jag ska köpa till resten?!
Pappa
Uffe
Petter
Linus
+ Sebbes familjemedlemmar!
Det är dom som är kvar. Jag vet vad jag ska köpa till lilleklutt, men de andra är det fortfarande stora frågetecken på. Varför ska det alltid vara så svårt? Och sen en sak till jag undrar är. Hur får jag hem grejerna till Sverige? Är det någon som bott i USA och skickat rätt mycket grejer hem till Sverige? Isf, HUR GÖR MAN???
Pappa och Bea kommer ju hit över jul så deras grejer behöver ju inte fraktas. Men resten. Det blir ju många julklappar som jag måste få hem!
Förut har det åtminstone bara vart ett problem. Vad man ska köpa. Nu har det tillkommit ett problem. Hur man ska få hem grejerna..
Herregud! Dessutom kommer jag ju från en familj där julklapparna är en viktig del och dom blir oftast alldeles för många! Men jag och alla andra i min familj älskar det!!!! :)
Imorse när jag pratade med mamma sa hon att jag skulle önska mig pengar i julklapp eftersom att det blir väldigt svårt för henne att köpa julklappar till mig och skicka hit. Då blev jag grinfärdig och sa "Ja, det är väl bara jag som blir utan julklappar i min familj. Jävla USA!" Vem vill liksom inte ha paket på julafton? Det ska ju ligga massor med paket under granen som man ska klämma och skaka på..Helst ska man kunna tjuvkika i dom också, så man inte dör av nyfikenhet! ;)
Jag längtar verkligen till julafton. Jag längtar till jag får börja göra julfint här hemma och lyssna på julmusik! Det är så mysigt =)

Nej, nu ska jag ta och pallra mig ner till Kicki och umgås innan Sebbe kommer hem från bortamatch!

Kommentarer
Postat av: Uffe

Visst håller vi på traditionen att fira jul en dag före om man vill .

2011-11-13 @ 18:10:19
Postat av: Anonym

Jag har inte sagt julklappar till dej utan till ER, det är ju liksom inte bara du nu det är ju Sebbe också haha. Lilla gumman jag tror inte du blir helt utan det har du aldrig blivit. Saknar er kram kram mamma.

2011-11-13 @ 18:13:53
Postat av: Anonym

Gabbis är du toksugen att berätta för Iza och mej redan nu vad vi fått...

2011-11-13 @ 18:16:39
Postat av: pappa

jag behöver inget köp en extra till klurken i stället :-)

2011-11-13 @ 21:01:44
Postat av: iza

Mamma, jag tror det första hon gjorde var att ringa och berätta för mig vad hon köpt till dig ;) haha...

2011-11-13 @ 21:36:38
Postat av: Maja

Hamnade här av en slump, men tänkte bara tipsa om att du kan skicka hem paket med posten, flat rate-boxar. Finns i olika storlekar och får väga upp mot 10kg. Den största kostar ca.50dollar och det brukar ta runt en vecka att få hem dem.



Lycka till!

2011-11-13 @ 22:07:51
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback