...

Gabriella Toresson / 09 Januari, 2011 kl 23:01 / Allmänt
0 kommentarer


IzaIzaIza! Det enda du kommenterar är "va dålig du är på att skriva, skriv oftare.." sagt och gjort, ska skriva några rader om precis ingenting så du har något intressant att läsa! =)
Idag kom min prins, kärlek, fästman..vadharhäntmedmig..Sebastian hem, och Iza jag håller med dig.
Man blir minst sagt pirrig när man inte träffats på ett tag. Sebastian var dock inte pirrig sa han.
Vi åkte till Granlo och åt mat och spelade pingis. Jag måste träna lite tror jag, vann inte en match!
Det är 2-0 till Sebbe nu..
I helgen har jag jobbat, det har gått bra.. Gårdagen gick fort men idag har det varit LUGNT i hela huset.. Ganska trist, dagarna går så sakta då.
Just nu befinner jag mig på storgatan och väntar på att Sebastian ska sluta prata i telefonen så jag kan gå och lägga mig.. Imorgon är det jobb mellan 9-18 så jag kan inte vara uppe sent. Karln är ledig imorgon så det är trist att jag ska jobba nu när han vart borta så länge!
Iza, jag saknar dig och önskar att du var här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback