Gårdagens konversation...

Gabriella Toresson / 07 Februari, 2011 kl 08:23 / Allmänt
0 kommentarer


Jag har ju fått ett nytt beroende, ben & jerrys glassen med toffeebitar..
Igår när jag och sebbe skulle åka hem från pappa skulle vi lämna igen filmer och jag sa "Man kanske ska köpa sig en ben & jerrys också.."  Skräll sa sebbe då..

Iaf, Sebbe gick in och lämnade filmerna och jag såg att han gick fram till kylen där glassen står och då tänkte jag "Wei, en överraskning!!" När han kom ut i bilen sas förljande.

G: Köpte du glassen åt mig. Jag såg nog att du gick fram till kylen och köpte en. ( Överlycklig över att ha fått en glass )
S: Nej Gabbi, jag köpte en till mig själv, med chokladkakebitar i...

Jag fick förstås en chock, förstod inte hur kan kunde göra så. Jag var tvungen och kika i påsen och se efter. Och ja, det var en helt annan glass än den jag vill ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback