...

Gabriella Toresson / 07 Februari, 2011 kl 08:47 / Allmänt
2 kommentarer


På lördag åker jag ju som bekant till Stockholm. Det var tänkt att det bara var jag och pappa som skulle åka ur min familj, men nu verkar även mamma, petter och Uffe ska åka så vi kanske blir allihopa. Och iza också förstås, hon är ju hemma nu så hon ska också följa! Så himla kul =)
Själva syftet med resan var att jag och pappa skulle gå på hockey, men några svängar på stan vill man ju också gärna hinna göra, så det är väl tur att mamma och co är där också. Stan och shopping egentligen det viktigaste med stockholmstrippen, hockeyn hade jag ju inte brytt mig om om det inte vore för att Sebbe skulle vara med!
Jag längtar,längtar & längtar!


Är det såå här ska bli, att man åker  land och rike runt för att kolla på hockey.. haha MYCKET nördigt..

Kommentarer
Postat av: edah

heheh thore titta vad jag hitta! läs hockeyfrågan.



http://katyyy.blogg.se/2011/february/svar-pa-fragor.html

2011-02-08 @ 02:59:07
Postat av: gt

Haha.. Förstår nu varför hon skickat vänförfrågan till mig på fb..:P

2011-02-08 @ 10:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback