Ta mig tillbaka!

Gabriella Toresson / 14 Oktober, 2010 kl 11:34 / Allmänt
0 kommentarer


22/10 klockan 11.00 ska jag få göra mitt (efterlängtade?) besök på vårdcentralen.. Tycker faktiskt att det är på tiden. Jag är jävligt nervös men hoppas på det bästa! Fy så nervös jag är.. Aja, det ger sig. Ska iallfall vara ledig den dagen så jag får en långhelg, inte för att fredagen kommer vara så trevligt men ändå skönt!

Idag när jag har min lediga dag tänkte jag ta mig en långprommis upp till kyrkogården och kolla så allt stod rätt till, kanske vattna lite om det var torrt.. MEN det är ju världens storm här så jag kommer inte gå utanför dörren.
´
IZA: Vad gör du om dagarna när du är hemma?
Jag tycker det är så väldigt trist för det finns absolut inget att göra.. Jag väntar på att greys ska börja klockan två, det gör jag alltid då jag är ledig. Men det är inte så kul.

Både i förrgår, igår och idag har jag kollat på resor till Thailandet. Även Bali har fått sig en titt.. Jag vill såååå gärna åka bort i februari! Ringde mamma igår och frågade om vi skulle åka till Thailand men hon visste inte vad hon tycte om den idén, jag tyckte iaf att den var mkt bra! :)
På henne lät det som att alla hennes respengar kommer gå till Italien och ja, undra varför? :)

En sak till, man ska vara snäll mot sig själv när man ska lära sig något nytt.
Det kan du tänka på syster :)

 


Underbart är ordet!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback