pp=partyprinsessan

Gabriella Toresson / 08 November, 2010 kl 21:01 / Allmänt
1 kommentarer


Ibland behöver man inte rädda världen.
Ibland räcker det med att göra en vän glad.
T R U E


I helgen var jag ute.. Det var kul. Förfest i kyrkan och gudstjänst. Amanda och Elin sjöng och dom var såå duktigt så.. När dom skulle sjunga "som en bro över mörka vatten" ville jag filma så jag viskar till olivia
-Nu ska jag filma.. Också tar jag upp mobilen och siktar mot dem..
Samtidigt smygskriker Olivia
-GABBI (!!) Du får inte ha mobilen på här inne..
Jag skämdes och ville sjunka igenom jorden..Men jag tror inte att folk tog illa upp!

Utgånger var lyckad.. Jag satt med mina favorittjejer vid mitt köksbord fram till tolv då en taxi kom och hämtade oss!
Olivia kläckte ur sig en eller två ogenomtänkta saker i bankomatkön men det är sånt som händer när man är ute! Hihi..


Ikväll är det följande på tvn
1.Paradise Hotel
2. Hollywood fruar
3. Pensionärsjävlar
Sen: Sova!!

PS. Behöver en personlig tränare. Vem är frivillig?

Kommentarer
Postat av: Vlado

jag ställer jättegärna upp som din personliga tränare ;)

2010-11-21 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback