Lördagkväll

Gabriella Toresson / 11 December, 2010 kl 21:35 / Allmänt
3 kommentarer


Nu är det lördag igen, en jobbarhelg har jag. Den sista för iår (!!!), hur skönt låter inte det?
Idag har det vart så j*vla mycket folk på birsta C. Men det är skönt, då går tiden fort. Klippte en tvåårig pojke som var så sjukt söt så jag ville bara ta med han hem alltså.. Iza, kom hem och skaffa ett barn!!!!

Idag har jag blivit kallad smygare.. ...två gånger. Haha, smygare! Passar det så bra på mig?  Men antar att jag inte kommer smyga mer nu.. Det känns bra, så sjukt bra. Fast egentligen ser jag mig inte som en smygare utan mer som en sån som inte säger något om ingen frågar..Mm, det låter bättre!

Just nu ligger jag och lilla papi i varsin soffa och kollar på Så mycket bättre. Det programmet, det bästa som någonsin gjorts alltså! Efter ska vi kolla på fotboll och hoppas att vi får se en skymt av iza & linus, det vore skojj :)
Imorse var jag och köpte en fiiiin julkkapp till min "smygarevän" haha, mysigt med jul. Sjukt att det är knappt två veckor kvar, jag är ute på hal is.

Nä, godkväll!

Kommentarer
Postat av: IZAa

Du är HELT KLART EN SMYGARE! Du säger att du inte säger något om ingen frågar, hur många frågor har jag och Fahl haft till dig? Hur mycket har vi tjatat för att få veta? Man har tillochmed fått leka Ture Sventon på arlanda ;-) Du svarar inte när man frågar därför är du en SMYGARE! pusspuss

2010-12-12 @ 16:59:21
URL: http://izabellatoresson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jag instämmer med Iza, du är

En stor smygars i en liten kropp ;p använder kodnamn på mobilen t.o.m ... Hihii men trevligt att ni är ett par (igen) !!

2010-12-15 @ 22:16:02
URL: http://emmawestling.blogg.se/
Postat av: Lisa

Och åter igen vet jag ingenting! vem är du ihop med?!?!?!?!?! :O väldigt dåligt att inte jag fått veta, sen undrar jag om det är någort kalas för dig?!

2010-12-19 @ 08:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback