Glöm allt jag sa!

Gabriella Toresson / 07 Mars, 2017 kl 22:24 / Hem!
0 kommentarer


Ja, glöm allt jag sa angående hur fantastiskt det skulle bli att bo vår första vår/sommar i huset. 


Alltså, vad har jag gjort för att förtjäna all otur den sista tiden? 
Idag när jag och syster kom upp till huset upptäckte Iza att ena väggen var helt fläckig och blöt. Jag ringde snickaren och han kom dit. Vattenskada i toa,tvättstuga och kök! Så jävla surt... med all säkerhet pga att någon slarvat. Så fruktansvärt trist när man byggt ett nytt hus för väldigt mycket pengar och man hinner inte ens flytta in där innan det är så mkt skador..

Idag har varit en mindre bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback