Upprörd!

Gabriella Toresson / 10 Mars, 2012 kl 01:20 / Allmänt
0 kommentarer


Jag är väldigt lätt att reta upp, göra arg och irriterad. Jag vet att jag ofta blir irriterad för småsaker och att jag kan vara arg och sur i tusen år.
Men, jag blir mest förbannad när folk är elak mot folk jag tycker om.
Jag fattar inte hur man kan, när man bo såhär långt ifrån alla man tycker om fullständigt skita i vissa människor!
Jag förstår inte att man kan stöta ut folk när man vet själv hur ensamt det är att bo såhär. Alltså, det jag försöker säga är att vet man att folk sitter hemma själv då styr man inte upp en grejer utan att bjuda in alla som man vet bor flera hundra mil ifrån alla man känner. Det kan faktiskt såra och göra folk ledsna!
.
Så jävla dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback