På måndag..

Gabriella Toresson / 15 Mars, 2012 kl 17:50 / Allmänt
1 kommentarer


Kom precis på att det är verkligen SNART jag åker hem. Om bara 4 dagar sitter jag på flygplatsen och väntar på att få komma till underbara Sverige. Jag kan inte längta mer! Nu har jag vart på två ställen i USA och jag säger som jag alltid säger. INGET kan jämföras med Sverige och Sundsvall. Sundsvall är verkligen staden i mitt ♥
Det är stället jag vill att mina barn ska växa upp på, det är där jag vill skaffa hus, bil, hund (om sebbe ska få sin vilja igenom) osvosv..
Jag ÄR verkligen hemmakär! Det gör inget att alla vet allt om alla och att folk vet saker om en själv som man inte ens vet om själv. För det är bara underbart ändå! Att äta glass på storgatan när det är vår, att gnälla på snöskottningen varje vinter, att förbarma sig över att det inte finns några snygga kläder att köpa varje år då det är dags för gatufest. Allt det där som gör Sundsvall till Sundsvall får man att känna mig lugn och trygg!
.
Underbara Svallet, snart kommer jag!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Förstår hur du känner, men härligt att få uppleva saker nu och sen vet du att ni kan bo i Sundsvall hela livet!

2012-03-16 @ 06:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback