Mello!

Gabriella Toresson / 10 Mars, 2012 kl 18:48 / Allmänt
1 kommentarer


Ikväll är det final i melodifestivalen! En melloälskare som mig kan inte vara annat än överlycklig! Det ska bli mysigt att se det! Det är ju ett lite smått mysigt program ;) Så då blir det mellomys med min prins! Perfekt!
.
Har precis försökt att se linus match på datorn men det gick sådär, efter många försök gav jag tillslut upp! Det är FÖR dåligt internet här på hotellet...trist!
.
På tal om en helt annan grej. Vi är så sjuuukt sugen på hemmagjord mat så vi håller på att dör. Alltså jag drömmer tom om det? Också sitter vi och frågar varandra hela tiden vad vi är mest sugen på nu.
Saker jag är mest sugen på: Potatisbullar m. bacon. Kyckling, klyftpärer i ugn & vitlökssås, köttfärsslimpa, lax potatis & sås, pannkakor, spagetti & köttfärssås, kyckling ris & beasås, makaroner och falukorv & grillat.
.
När jag frågade sebbe om han hade ngt mer att tillägga i listan sa han "en vanlig jävla pizza..Sibylla" på tal om hemmagjord mat liksom =)
.
Ska laga så mycket mat när jag kommer hem!!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-11 @ 00:40:17
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback