Trött-men ingen ro att sova!

Gabriella Toresson / 28 Februari, 2012 kl 08:00 / Allmänt
2 kommentarer


Jag är så sjukt trött.. Har hållit igång hela dagen. Den började imorse med ett läkarbesök med Sebastian. När vi väl kom fram till doktorn (efter många felkörningar) fick Sebbe ett sms om att han hade blivit traidad till Anaheim. Trevligt sätt att få veta det på ändå. Iallafall så fick jag sitta där i väntrummet och grina tillsammans med gammtanterna, dom undrade nog vad som hade hänt mig. Satt där och var mer eller mindre förstörd. Efter FEM timmar hos doktorn kom vi äntligen hem och då började evighetsjobbet. Att packa ur en lägenhet ensam(sebbe räknas inte för han hjälper inte till) är inte kul. Att dessutom veta att man måste göra det på 1 eller 2 dagar gör det inte mindre stressigt. Nåja, vid åtta kom jag på att vi måste ha fler resväskor. Så ner på köpcentrumet och köpte två stora resväskor till, sen hem och rensningen och packningen fortsatte!
.
Ja, på onsdag eller torsdag kanske vi åker. Vart har vi ingen aning om. Här ska det flyttas inom några dagar men vart man ska, det har man ingen aning om. Nu slår min mage bakut. Aja, det löser sig alltid!
Inom några dagar kanske jag befinner mig i Sverige, Anaheim eller någonstans en bit utanför New York! Den som lever får se...=)

Kommentarer
Postat av: Paula

Hey Gabbie, I'm a Vancouver Canucks fan and I had the pleasure of meeting Seb (a few times last year) while he was with the team here in Vancouver for training camp. He was such a sweetheart and stopped for everyone. It absolutely made me sad to hear that he was traded to Anaheim, and I really feel for you both because leaving Chicago and the organization is not an easy thing to do. We'll miss Seb so much as a member of the Canucks organization, but I am confident that he will do well with the Ducks organization. I'm wishing you both the best in everything, and thank you for your contributions for the Canucks/Wolves organization. We'll miss you both so much.

2012-02-29 @ 02:13:16
Postat av: Michelle

I'm a Canucks and Chicago Wolves fan and I stumbled across this. I was so heart broken hearing that Sebastian had been traded and I hope for the best for you two in either Anaheim or Syracuse! Good luck and best wishes.

2012-02-29 @ 02:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback