BioRio

Gabriella Toresson / 22 November, 2011 kl 16:34 / Allmänt
1 kommentarer


Igår klockan 10.15 pm bestämde jag att vi skulle gå på bio. Jag stressade Sebbe så vi var där redan till filmen som började 10.30. Filmen vi såg var ju såklart twilight och den var G-R-Y-M! Sebbe var inte lika grym för han somnade efter halva filmen och låg och andandes högt på min axel..
.
Iallafall, fy tusan vilken bra film! Hur ska man kunna vänta mer än ett år på att se del 2? Jag grinade såklart väldigt stor del av filmen. Speciellt på bröllopet. När jag ser bröllop nu för tiden tänker jag mig att min storasyster ska gifta sig och då bryter jag ihop på nolltid!
Men näe, filmen får 9 av 10 stjärnor. Den hade lätt fått tio om jag hade haft svensk text och förstått allt ;)

Kommentarer
Postat av: pappa

längtar efter er..

2011-11-22 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback