Ombokning av hemresa!

Gabriella Toresson / 27 December, 2011 kl 18:40 / Allmänt
1 kommentarer


Nu har jag äntligen fått till hemresan! Den är ombokad och resan hem får 19 mars. Det är förjävligt förresten, att jag bara har fått ett sketet turistvisum. Jag tycker att den som fixade Sebbe hit och ska "ta hand om han" ska ta lika mycket hand om mig. Jag menar inte att jag behöver en extrapappa, verkligen inte! Men jag tycker att det är deras uppgift att fixa ett jäkla visum till mig! Eller kanske inte att dom ska fixa det, men lite hjälp med det skulle jag inte tacka nej till. Den jag har att tacka över att jag ens har kommit till Usa med ett riktigt etsa är ingen mindre än Hans Bergh! Och vad jag vet är det inte han som får betalt för att vi skulle flytta hit! Men aja skit samma! Jag blir bara less på att jag måste åka hem minst en månad innan Sebbe och sedan inte kommer att kunna åka tillbaka!
Det var inte helt oproblematiskt att komma in här i Usa andra gången. När jag gick igenom där man visar visumet frågade killen där bakom disken hur länge jag skulle vara här, vad jag skulle göra här, när jag var här sist osvosv..
Det vi kom fram till var helt enkelt att nästan gång jag åker måste jag vara hemma i minst tre månader så att dom här i Usa inte misstänker att jag vill bo här utan att jag har ett sånt visum, jippi va kul! Och att jag väl hemma ska söka om ett 6-månadersvisum! Fasen va less jag blir!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja om Sebbe ska flytta borde dem ordna så du kan vara kvar lika länge som Sebbe så håller absolut med dig! är skiiiit dåligt!:(:( men ska ni flytta tillbaka till Kanada sen efter du har varit hemma i här i några månader, el har Sebbe spelat klart i Kanada då?



2011-12-27 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback