Gt i ett nötskal!

Gabriella Toresson / 02 December, 2011 kl 16:13 / Allmänt
2 kommentarer


Jag är ju som snart ett jul-freak! Igår fick jag för mig att slå in alla julklappar jag har köpt än så länge! Dumt gjort eftersom att jag inte kan skicka hem dom med kartonger och grejer.. Men, det blev ju trevligt iallafall.. Jag fick lite ont i magen när jag såg hur FÅ julklapparna var, jag tyckte att jag hade köpt massor! Men jag är ju långt ifrån klar med julklappshandlingen än!
Sebbe ville ha ett bildbevis på att jag fick skarva!



När jag såg den här LILLA julklappshögen fick jag ont i magen och sa till Sebbe att jag kommer måste slå in grejer jag redan har här hemma bara för att det ska se ut som det är mycket julklappar! Mkt klappar ska det vara!
(Iza, fyra av sju julklappar är dina!)

Kommentarer
Postat av: pappa

härligt med lite klappar hjärtat . Jag längtar efter er . Och vad som händer så ses vi ju snart iaf.. :)

2011-12-02 @ 16:17:38
Postat av: Syster

Ni har verkligen riktat in er på rätt person ser jag, det gillas!!

2011-12-02 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback