SMYGARN själv skriver några rader

Gabriella Toresson / 09 December, 2010 kl 22:49 / Allmänt
1 kommentarer


Iza tycker att jag har för mycket lösenord och grejer till den här bloggen. Först för att komma in, sen ska jag läsa alla kommentarer innan dom publiceras.. Och ja, jag kan väl inte annat än hålla med. Jag är ju väldigt hemlighetsfull av mig och jag vet att det inte uppskattas av mina nära och kära alltid, men det är bäst så. Ju mindre folk vet, desto bättre! Julklappar, hur svårt är det egentligen? Jag som dessutom ligger inne med noll fantasi.. Och att folk inte kan kläcka ur sig eller vet vad dom önskar sig gör det hela ännu svårare! Min önskelista ser iaf ut såhär; 1. Ett par ballettskor (till prydnad när jag flyttar) 2. En pall/bänk från Åhléns 3. 3 st Efva Attling smycken (2 ringar &1 halsband) 4. En tallrikshylla + tallrikar från vackra hem 5. Underkläder 6. Pengar! 7. Massa mer som jag säkert glömt! Ja, det var de.. Tjejen som vet! ;) Jag längtar till den 20 december som en tok, och det är inte för att jag fyller år utan för då kommer min snyggvesyrra hem. Och såklart Linus då. Saknar dem lite, dom var ju ändå hemma 3 veckor innan dom flyttade så det blir lite tomt utan dem! Och då kommer ju " mr big " hem också, haha SMYGARN, HEMLIGHETSFULL kalla mig vad ni vill.. Dom som vet dom vet och resten får nog reda på det i sinomtid. Undra vad jag ska göra hela nästa vecka nudå, trist!

Kommentarer
Postat av: Izaa

Jag vet :-) Kanske ska skriva vad jag vet också eftersom du ändå godkänner allt innan det kommer ut ;-)

2010-12-11 @ 16:13:01
URL: http://izabellatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback