En egen hobby?

Gabriella Toresson / 30 November, 2017 kl 10:12 / Allmänt
0 kommentarer


Torsdag!
 
Sebbe åkte idag och kommer inte hem förrän tidigt på söndagmorgon. Vi räknade ut hur många jobbtimmar han hade under 2 veckor, vi räknade med alla timmar han spenderade på buss, hotell, träning och match. Det slutade med 144 timmar på 2 veckor. Förstår ni vad det innebär att jag är? En riktigt chef som rattar markservisen här hemma för det mesta helt på egen hand! 
 
Sebbe skjutsade lillen till föris imorse och jag ska åka och hämta henne om cirka 1 timme och 30 minuter. Det är faktiskt väldigt trist när Vilse är på föris, oftast sitter jag i bilen utanför runt 11.15 och väntar på att få gå in och hämta henne. Rolig morsa som har så mycket eget liv. Tror jag ska skaffa mig en egen hobby faktiskt. Undra vad det skulle kunna vara? Kämpade ju på med virkning när vi bodde i växjö innan Ilse föddes, kanske skulle prova på det igen? Min syster är ju GRYM så jag har ju världen bästa lärare, men de krävs såå mycket tålamod! 
 
Får nog fundera ut ngt man skulle kunna syssla med..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback