SKAM!

Gabriella Toresson / 08 Januari, 2017 kl 20:25 / Allmänt
0 kommentarer


Vi, som så många andra har såklart fastnat för SKAM nu i juletider! Tror våra norska vänner tycker att vi är lite efter, haha! Himla lättsam serie men som faktiskt tar upp en del viktiga saker. Ätstörningar, sexuella övergrepp, homosexualitet för att nämna några! I vissa scener i serien önskar jag verkligen att jag var 16 år och ibland känner jag hur skönt det är att få vara vuxen och slippa känna allt som en 16-åring känner. Min ungdom har väl aldrig varit så nära. Önskar att folk tycker att jag är lika fräck som Noora! höhö.. Drömmen att vara som henne när man var 16 bast! 
 
Önskar också att Ilse kommer se skam om 15 år och ta efter Noora! Fingers crossed!! 
 
Vår känsla när vi sett 7/10 avsnitt av tredje säsongen i fel ordning. Nån mer som gjort samma tabbe? SVT har ju skrivit fel på alla avsnitt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback