Res dig efter varje smäll!

Gabriella Toresson / 10 Januari, 2017 kl 20:34 / Allmänt
0 kommentarer


Ibland så kan jag fastna i gamla bilder på datorn, oftast på Ilse såklart. Jag vill bara spola tillbaka tiden till då hon var bebis. Hon var ju verkligen en skräck-bebis som bara skrek och skrek vad vi än gjorde men jag skulle ändå vilja snusa bebis-ilse i nacken en enda gång till. Den lukten är ju oslagbar. Himla tur att jag snart ska bli moster igen så jag får snusa bebis igen. 
 
Detta är allra första gången jag höll dig. Du är det bästa som hänt mig!
 
En trött nybliven mamma.
 
  Förresten, hur grymt är det att föda barn? Hoppas att jag får göra det någon gång igen.
 
 
Ilse Erixon, 1 dag gammal. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback