Nytt boende sökes!

Gabriella Toresson / 19 Januari, 2017 kl 20:50 / Allmänt
1 kommentarer


Så, 2 nya år i Karlstad väntar oss alltså! Känns skönt att veta var vi ska bo de närmsta åren.

Nu söker vi för fullt nytt boende i Karlstad. 

Det vi söker är ett litet radhus med cirka 4 rum. Inget märkvärdigare än så. Bör väl inte vara så svårt? Men jag vill flytta NU!
 
Döden att sätta sig i en lägenhet nu när vi åker tillbaka. Nu har jag ju bara sovit i huset i 2 nätter men hur ljuvligt är det att kunna gå ut och åka spark direkt utanför dörren? Går verkligen inte att göra hemma i Karlstad. 
Känner mig så instängd i lägenheten så jag tror jag kräks, när jag tänker på att åka tillbaka dit! Behöver en egen gräsplätt NU!

Tyvärr lyser radhusen med sin frånvaro i Karlstad kommun. Men de kanske kommer, får vi hoppas! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg i tidigare inlägg att du ville bli sjuksköterska. Har du sökt distans utb. Till Umeå universitet via campus Ö-vik? Tidigare har de inte varit så höga intagningspoäng

Svar: Ja, jag har sett det.. tyvärr funkar de inte för vår familj att jag åker iväg. Tror de var 2 ggr/termin man skulle vara på plats i Ö-vik.. vet inte om det var 2 hela veckor eller några dagar/gång.
GabriellaToresson

2017-01-19 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback