Hemlängtan!

Gabriella Toresson / 04 Januari, 2017 kl 18:08 / Allmänt
0 kommentarer


Den hemlängtan jag har nu är brutal! Hade ont i magen redan på julafton för att vi skulle åka tillbaka till Karlstad på juldagen. Hade velat stanna hemma väldigt mycket längre än så! 


Jag är ju extremt hemmakär och de går inte många dagar utan att jag känner hemlängtan. Oftast en rätt mild sådan men ibland är det grövre än vanligt och jag skulle kunna ta första bästa flyg hem. Så känner jag nu!
Tyvärr går det inte eftersom jag ska till doktorn nästa vecka men annars hade jag tagit med mig Ilse och åkt hem. 
Nästa vecka åker vi iaf hem! Längtar!


Hur kan man inte vilja bo där? 🙈☝🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback