God morgon!

Gabriella Toresson / 03 Januari, 2017 kl 08:13 / Allmänt
1 kommentarer


Min morgon har börjat med att torka kiss och kollat på pippi. Trevlig start på dagen! 
 
Igår var vi på badhuset, min lilla familj och jag. Jag har alltid trott att normalt fungerande vuxna människor hade vett nog att inte totalt stirra ut någon som inte precis ser ut som man bör. Men oj så fel jag hade! Innan jag åkte på badet tänkte jag att småbarn kommer ju titta på mig och tycka att jag ser helknasig ut, det skulle jag inte bry mig om för fem öre.. Men inte en enda unge i barnpoolen la märke till min gråa accessoar på magen. Men deras föräldrar däremot, jösses vad dom stirrade på mig. Som om jag vore från en annan planet.
 
En morsa i barnpoolen fick jag seriöst lust att ge en snyting. När jag gick från bubbelpoolen till barnpoolen så började hon ju stirra redan när jag klev upp från bubbelpoolen, sen följde hennes ögon mig heeeela vägen till barnpoolen. Ni vet, hon trodde ju såklart att hon tittade i smyg men det var verkligen såå mycket "o-i-smyg" det kunde bli. Och sen, så fort jag tittade åt hennes håll flyttades hennes blick supersnabbt. 
Såklart blir jag inte ledsen, jag är inte sån. Och jag kommer inte ha baddräkt nästa gång jag badar, men jag trodde verkligen INTE att vuxna människor gjorde så. 
 
Så du, storsmygaren i barnpoolen. Om du läser detta. Skämmes på dig! Lär inte din dotter att det är okej att stirra ut någon bara för att den inte ser ut precis som du.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Du skulle ha sagt något åt henne så hon hon hade fått skämmas! Vad är det med folk har man inget annat att göra än att stirra. Åh blir så matt.

Svar: Haha, ja! Det skulle jag ha gjort!
GabriellaToresson

2017-01-04 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback